فشار خون بالا ناشی از نفریت مزمن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فشار خون بالا و نفریت مزمن است از نزدیک روابط اما تعداد کمی از مردم آن را می دانم. در حدود 98٪ از مردم در نظر گرفته است که هیچ روابط بین آنها وجود دارد، اما کارشناسان گفت: نفریت مزمن به طور عمده عوامل است که می تواند فشار خون بالا شود.

چگونه می توان به نفریت مزمن باعث فشار خون بالا؟

کارشناسان می گویند نفریت مزمن می تواند کلیه ما آسیب می رساند، در نتیجه کاهش تصفیه گلومرولی، بنابراین مایع و سدیم تجمع در بدن ما است که حجم خون و فشار خون را افزایش دهد. با توجه به کمبود خون، تغییر تنش عروق کلیوی ناشی از ترشح رنین افزایش یافته است، از طریق نقش سیستم رنین - آنژیوتانسین، ترویج کلسترول و ترشح وازوپرسین افزایش یافته است، که منجر به توبول دیستال آب را جذب سدیم افزایش می دهد، باعث افزایش فشار خون.

علائم فشار خون بالا ناشی از نفریت مزمن

به طور کلی، فشار خون بالا ناشی از نفریت مزمن خواهد با علائم زیر همراه است:

1. بیماران دارای سابقه بیماری های حاد گلومرولونفریت

2. با ادم راجعه، پروتئین، کم خونی، hypoproteinemia و ازوتمی

3. بدون رتینوپاتی آشکار

4. پروتئینوری و هماچوری میکروسکوپی به نظر می رسد قبل از فشار خون بالا، پروتئین برای مدت طولانی اما با افزایش قابل توجه فشار خون بالا وجود داشته باشد.

5. pyelography داخل وریدی را نشان می دهد تاخیر تخلیه و دو جانبه کلیه باریک، این راهنمایی می تواند کمک به تشخیص فشار خون بالا ناشی از نفریت مزمن

اگر بیمار دارای نفریت مزمن و پنج علائم در همان زمان، پس ما می توانیم شوید که فشار خون خود را توسط این بیماری ناشی از. بنابراین ما باید اقدامات مربوطه با توجه به بیماری اصلی را، در غیر این صورت، بیماری شما ممکن است بدتر و نه بهتر می رود.

به عنوان یک بیمار مبتلا به فشار خون بالا و نفریت مزمن، شما باید با توجه به بیماری خود را پرداخت و برقراری ارتباط با پزشکان خود را بلافاصله، به طوری که آنها می توانند به ترتیب با توجه به بیماری خود را. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

فشار خون بالا ناشی از نفریت مزمن





:: برچسب‌ها: نفریت مزمن، فشار خون بالا، فشار خون بالا ناشی از نفریت مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: